Llicenciada en Belles Arts, Universitat de Barcelona (1990)
Doctora en Belles Arts, Universitat de Barcelona (2010)
Professora Col·laboradora permanent del Departament de Disseny i Imatge.
Facultat de Belles Arts - Universitat de Barcelona
Adreça: c/ Pau Gargallo, 4, 08028 Barcelona
Tel.: 934034084/ 934039286
Docència i Recerca
Especialista en Fotografia.
Imparteix docència als ensenyaments de grau en Belles Arts, al Màster Producció i Recerca artística, i participa en el Programa de Doctorat Estudis Avançats en Produccions Artístiques, de la Universitat de Barcelona.
Línies d'investigació: els mecanismes de representació fotogràfica de la identitat; els models culturals de difusió de la fotografia; els dispositius d’exhibició i de publicació de la fotografia; experimentalitat, narrativa i autoria fotogràfica.
Ha participat com a investigadora en diversos projectes d'investigació, participat en congressos, seminaris i tallers, dels quals ha publicat articles i comunicacions.
Gestió
De 2012 a 2016 és Vicedegana de Cultura i Estudiants de la Facultat de Belles Arts.
Des de 1996 és Coordinadora del Laboratori de Fotografia de la Facultat de Belles Arts.
Creació artística
És fotògrafa i editora. Des de 1996 ha publicat i editat diverses produccions i treballs d'investigació, com: Barcelona Acròstic, 2002; A propòsit de les Marilyns de Newman, 2006; Invisible Photo. 01: Barcelona, 2009. Fundadora de Fotopública, plataforma de creació de projectes fotogràfics.
Innovació Educativa
És membre del Grup d’Innovació Docent Consolidat Millora de la qualitat docent de la Facultat de Belles Arts GIDCUB-11/FBA, creat el 2006 i consolidat el 2009.
Des de 2017 és responsable del grup d’innovació decent Artinnova (GINDOC UB/100).
Els seus camps d'estudi es centren en la definició i l’aplicació d'estratègies d'innovació referides a l’acció tutorial en la realització del projecte de creació, en l’experimentació de metodologies per treballar les competències transversals de l'ensenyament superior de les Belles Arts i en el desenvolupament de rúbriques per a l’avaluació de les competències transversals.